January 10, 2006

小夫妻 - Little Husband and Wife

Hmm... while I am still a little cheap thrill with the ability to type Chinese characters, do bear with me as I share yet another song from Joi Chua's album :P This song is a duet with a male singer Ocean Ou.

This song has a light-hearted and happy tune to it. If you understand the lyrics and listen to the song, it will bring a sweet smile to your face =) The song talks about a young married couple's love and a bit of their daily married life.

在 SuperMarket 逛了好大一圈
想你爱咖哩或是义大利面 幸福的食谱再恶补几遍
我的优点要你百尝不厌

在下班路上租了几支影片
有你在沙发就是浪漫剧院 辛苦的时候想着你的脸
没有蛮牛活力也会出现

喔 小夫妻 我的福气
这辈子可以让我爱上了你 这一路
有时晴 有时雨
都没有关系
我们的真心超过钻石对爱的定义

小夫妻 永不放弃 默契是最富有的一种储蓄
赌气话
你一句 我一句
也觉得甜蜜
多庆幸我们望着 同样明天 牵手在努力

你今天玉米浓汤有一点咸
你没送钻戒以后补我项连
我的通通是你的没有期限
存够钱我们逛地球一圈

我愿意
这一生 这一世
呵护着你 一直到
你当爷爷 你当奶奶
还是老夫老妻

0 other thoughts:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...